حقوقی اجتماعی مذهبی شعر و...

بررسی کلیه مسائل حقوقی اجتماعی مذهبی شعر و...

حقوقی اجتماعی مذهبی شعر و...

بررسی کلیه مسائل حقوقی اجتماعی مذهبی شعر و...

هدف از ایجاد این وبلاگ بررسی مسائل روز حقوقی اجتماعی شعر و طنز می باشد
نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۶:۲۳ - sec ret
    :))
  • ۶ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۴ - فروشگاه فایل پوشه
    جالب بود
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۵۷ - Roghaieh ..
    :\

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد :

زمان برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد ۹۵ تغییر کرد

آزمون دکتری ۹۵ در دو نوبت ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ و ۷ آبان ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۴ انجام می شود و این آزمون در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری آزمون‌های دوره دکتری (نوبت اول و نوبت دوم)، کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۹۵ خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در مورد آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت اول و نوبت دوم) گفت: ثبت‌نام برای شرکت آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت اول) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org از ۶ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه ۹۴ ادامه دارد تاریخ برگزاری این آزمون در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۴ خواهد بود. ثبت‌نام برای آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت دوم) از ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا ۳۰ مرداد ادامه دارد. این آزمون در تاریخ ۷ آبان‌ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ اظهار کرد: ثبت‌نام این آزمون از تاریخ ۱۶ آذرماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ آذرماه ادامه دارد. این آزمون در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

توکلی در مورد دلیل تغییرات ایجاد شده توضیح داد: دلیل تغییر در زمان برگزاری آزمون دکتری این بود که این آزمون باید در دو مرحله و در ماه‌های اسفند و آبان برگزار می‌شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان در مورد تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد نیز اظهار کرد: تغییر زمان برگزاری این آزمون فرصت مناسبی برای داوطلبان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
حسن رضائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی